Jeep Trailstorm (Wrangler JK) pojazd przygotowany na Moab 2016

Jeep Trailstorm

Trailstorm bazuje na długim Jeepie Wranglerze. Głównym celem przyświecającym konstruktorom tego pojazdu była nieznaczna poprawa trakcji w terenie. W tym przypadku skupiono się głównie na  polepszeniu parametrów terenowych, zbytnio nie ingerując w pracę poszczególnych podzespołów.

Jeep Trailstorm
Jeep Trailstorm

Zewnętrznie pojazd nie różni się od oryginału. Wprowadzono jedynie kilka drobiazgów ?  dodano czarny, matowy grill, ?plastikowe? szyby boczne oraz miękki i ścięty w tylnej części dach, a na poszczególnych elementach nadwozia pojawiły się barwy maskujące.

Jeep Trailstorm
Jeep Trailstorm

Zastosowana kolorystyka ? jak podkreśla producent ? pozwala wtopić się w pustynny krajobraz Utah. Na uwagę zasługują też połówkowe drzwi, stalowy zderzak, osłony progów bocznych, wyciągarka WARN oraz osłony silnika. Na wyposażeniu znalazły się też reflektory LED oraz światła przeciwmgielne. Wnętrze Trailstorma nie różni się od oryginału ? jedyną nowością są przeszycia foteli firmy Katzkin oraz maty podłogowe Mopara. 

Jeep Trailstorm
Jeep Trailstorm

Jeep Trailstorm napędzany jest 3,6-litrowym silnikiem Pentastar pracującym w układzie V6 i sparowanym z 5-biegową automatyczną skrzynią biegów. Na obydwu osiach znalazły się mosty Dana 44 podparte zawieszeniem +2 cale (Jeep Performance Parts). Na czarnych aluminiowych felgach wylądowały opony  BFGoodrich Mud Terrain-T / A KM2 w rozmiarze 37/12,5R17. 

 

Autor: Grzegorz Surowiec